Мітки

2 (4) 3 (3) 4 (3) 5 (8) 6 (3) Вправи (1) Оголошення (1) Пам'ятка (3) Факти (1) Цікаво (3)

До уваги учнів 5-А та 5-Б класу:Лексика теми «Сім’я»


Die Familie – сім’я
der Vater – батько
die Mutter – мати
die Eltern – батьки
der Großvater – дідусь
die Großmutter – бабуся
die Großeltern – дідусь і бабуся
der Sohn – син
die Tochter – донька
die Kinder – діти
der Bruder – брат
die Schwester – сестра
die Geschwister – брат і сестра/брати і сестри/сестри/брати
der Enkelsohn/der Enkel – внук
die Enkeltochter/die Enkelin – внучка
die Enkelkinder – внуки
der Onkel – дядько
die Tante – тітка
der Cousin – кузен
die Cousine – кузина
der Neffe – племінник
die Nichte – племінниця
die Schwiegertochter – невістка
der Schwiegersohn – зять
der Ehemann – чоловік
die Ehefrau – дружина

Корисні фрази до теми «Сім’я»:

Ist Ihre Familie groß? – Ваша сім’я велика?
Nein, meine Familie ist nicht groß. – Ні, моя сім’я не велика.
Ich habe eine Mutter, einen Vater, einen Bruder und eine Schwester. – У мене є мама, батько, брат і сестра.
Haben Sie Geschwister? – У Вас є брати і сестри?
Ja, ich habe 2 Brüder und 3 Schwestern. – Так, у мене 2 брати і 3 сестри.
Gehen Ihre Kinder schon in die Schule? – Ваші діти уже ходять в школу?
Nein, meine Kinder sind noch klein. Sie gehen in den Kindergarten. – Ні, мої діти ще малі. Вони ходять у дитячий садок.
Wie heißt Ihr Vater/Bruder/Sohn? – Як звати Вашого батька/брата/сина?
Mein Vater/Bruder/Sohn heißt – Мого батька/брата/сина звати…
Wie heißt Ihre Mutter/Schwester/Tochter? – Як звати Вашу маму/сестру/доньку?
Meine Mutter/Schwester/Tochter heißt… – Мою маму/сестру/доньку звати…
Wie alt ist er/sie? – Скільки йому/їй років?
Er/sie ist…Jahre alt. – Йому/їй…років.
Was ist er/sie von Beruf? – Хто він/вона за професією?
Er/sie ist– Він/вона…